Před hodinou jsem přijela z města a otevřela jsem e-mail, kde na mě čekalo pár zajímavých zpráv. Mám trochu výčitky, asi bych se měla učit, ale těch pár minut mě už stejně nezachrání. Věřím, že někde tam nahoře je už dávno určené, jestli to udělám, nebo neudělám.
Včerejší plavání jsem si velmi užila, ale poté, co jsem přišla domů, to na mě dost padlo. Zavíraly se mi oči a po obědě jsem zahučela rovnou do postele. Jenže asi jen na dvacet minut. Čekalo mě na šňůře prádlo, a pak jsem pádila na bus. Na ten sraz se mi tak nechtělo- především kvůli té strašné únavě. Cesta trvala přes hodinu, všechno mi ujíždělo, spoje nejezdí podle internetu, ale jak chtějí. Nu ale nakonec nelituju. Moc vět jsem asi za celou dobu neřekla, zato jsem se dozvěděla spoustu novinek a zajímavých věcí. A mimo jiné zjistila, že se pořád najde někdo, kdo neví o mé knize. To je ale nejspíš zase chyba internetu, že občas vypadává centrum.cz . Dala jsem si silně povzhuzující čaj zelená vanilka, takže jsem se ještě mohla 3 hodinky večer učit. Oběd v pizzerii mi moc chutnal, ale normálně bychom takovovu dálku nejezdili.. nemít voucher. Ještě nám ho nechtěli uznat, protože jsme ho neměli vytištěný. Naštěstí se našli ochotní lidé ve fitku vedle, kteří měli tiskárnu. Dala jsem si těstoviny s vepřovým masem a se smetanou.
Taky si kupujete vouchery? Jaké s tím máte zkušenosti? My jsme nakonec dospěli k tomu, že je to akorát tak výhodné pro toho kupujícího, pak pro provozovatele toho portálu, ale pro samotného provozovatele dané služby(restauraci, maséra, hotel apod.) se to krutě nevyplatí. Většina lidí nejezdí na to samé místo víckrát a voucher novou klientelu moc nenaláká.(Podle nás.)

z deviantart.com od FriendRain